Adminisztrációs munkatársat keresünk!

Téged várunk, ha adminisztrációs munkatársként szívesen hozzájárulnál a United Way Magyarországprogramjainak sikeréhez, a jövő generációk álmainak megvalósításához.

Jelentkezési határidő: 2019. augusztus 21.


A United Way Magyarország egy olyan civil szervezet, amely azért küzd, hogy a Magyarországon élő emberek egészségben, anyagi biztonságban élhessék életüket és színvonalas oktatásban részesülhessenek. 

Szívesen lennél tagja egy ilyen csapatnak? Akkor most itt a lehetőség, mert

Adminisztrációs Munkatársat keresünk.

Mi lesz a feladatod? 

  • Az alapítvány társadalmi célú programjainak adminisztrációs támogatása különös tekintettel pályázati anyagok és beszámolók elektronikus és papír alapú nyilvántartásának kezelésére, valamint pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátására.
  • Számlák, szerződések, egyéb iratok kezelése, másolása, scannelése, elektronikus feldolgozása, archiválása.
  • Postai ügyek intézése: napi posta átvétele és feldolgozása; postai küldemények előkészítése és elküldése.
  • Logisztika adminisztrációs ügyintézés: tárgyalók foglalása és a vendégek beléptetésének intézése; naptárbejegyzések küldése, utazásszervezés és szállásfoglalás.
  • Az iroda karbantartásával kapcsolatos ügyek intézése.
  • Adatok rögzítése a SalesForce adatbázisban.
  • Az alapítvány által szervezett rendezvények adminisztratív támogatása.

Mit várunk el tőled?

  • Minimum középfokú, végzettség.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PPT)
  • Adatbáziskezelés iránti affinitás.
  • Magabiztosság, gyorsaság, jó szervezőkészség
  • Önálló feladat-, és problémamegoldó képesség
  • Együttműködési készség
  • Koordinációs készség
  • Precizitás, megbízhatóság, ügyfélorientáltság.
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettség.
  • SalesForce rendszer ismerete.

Mi vár rád? 

  • Egy jó, társadalmi célok mellett elkötelezett csapat.
  • Nemzetközi civil szervezeti háttér.
  • Modern irodai környezet.
  • Rész- vagy teljes munkaidős, fix 6 hónapos időtartamra szóló munkalehetőség. A szerződés időtartama lejárat után meghosszabbítható.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő 4 és 6 óra

Szükséges tapasztalat:

  • pályakezdő; 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Munkavégzés helye:

1133 Budapest, Váci út 80-84.

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen lennél a csapatunk tagja, küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a pozíció megjelölésével a következő e-mail címre: jobs@unitedway.hu

Ha további információkat szeretnél megtudni rólunk, látogass el a honlapunkra: www.unitedway.hu.