Jelentkezz 3 alkalmas sorozatunkra, ahol inspirációkat és gyakorlati segítséget nyújtunk digitális és blended oktatás megvalósítására iskolai keretek között (okos eszközök használatával).
A Covid-19 járvány következtében hirtelen kikényszerített távoktatás tapasztalatai rávilágítottak azokra a digitális írástudás terén mutatkozó anomáliákra, melyek a pedagógusokra és a diákokra egyaránt hatással vannak. A digitális írástudás a 21. századi kulcskompetenciák egyike, ezért a kialakult helyzetre akár lehetőségként is tekinthetünk és megnézhetjük, hogy hogyan tudjuk a digitális világ előnyeit kellő tudatossággal és nyitottsággal az oktatásban is erénnyé formálni. A digitális térben rendelkezésünkre álló megoldások szinte kimeríthetetlen tárháza rengeteg lehetőséget tartogat a pedagógusi szakma számára.
Háromalkalmas webinár sorozatunk előadói a digitális eszközök és megoldások tantermi alkalmazásának úttörői, akik szemléletükkel, jó gyakorlataik és kreatív megoldásaik megosztásával segítik majd mindazokat a pedagógusokat, akik szeretnének szintén magabiztosabban és változatosabban mozogni a 21. századi digitális oktatás világában és céljuk, hogy egy minél inspirálóbb oktatási környezetet teremtsenek a diákok számára.
A jelentkezéseket 2020. október 26. 16.00-ig fogadjuk.
Időpont | Téma | Előadó | Jelentkezés |
Október 28. 16:30- 18:30 |
Amit az online tanítás adott a tantermi oktatásnak – mit tanulunk karanténoktatásból? | Dr. Főző Attila László | NÉZD MEG A VIDEÓT ITT! |
Október 29. 14:00-16:00 |
Fordított osztályterem (nem csak) karantén idején – hogyan hat a digitális fejlődés a tanóra hagyományos koncepciójára? | Dr. Tóth-Mózer Szilvia | NÉZD MEG A VIDEÓT ITT! |
Október 30. 14:00-16:00 |
Motiváltan tanulni és tanítani a táguló virtuális térben – Eszköztár az iskola falain kívül és belül. | Nádori Gergely és Barbarics Márta | NÉZD MEG A VIDEÓT ITT! |
A három alkalomból álló webinár-sorozat szakmai vezetője, házigazdája Barbarics Márta, pedagógus, gamifikációs szakember.
Barbarics Márta
A BMSZC Petrik Lajos Két Tanítási Nyelvű Technikumban tanít matematikát angolul. Emellett az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskolájának Nyelvpedagógiai Programjában doktorandusz, kutatási területe az alternatív értékelési módok, azon belül is a gamification, avagy játékosítás használata a közoktatásban.